tisdag 13 mars 2012

Jag har fått jobb!!!!

Idag var jag och signade anställningsavtal med min nya arbetsgivare, IKKS Men. Det är en klädesbutik för män. Det tycks ha blivit min nisch här i Frankrike. Jag har ju tyckt att varit lite segt att söka jobb i här i Frankrike, även om jag inser nu i efterhand att det faktiskt gick ganska snabbt. Det är bara så att jag inte är så bra på att vara arbetslös.


I linje med min nya relaxade livstil så är det ett jobb som inte är superkrävande, säljare i en klädesbutik. Men jag tycker att det ska bli kul! Däremot att jag inte säker på om jag kan lyckas kombinera detta med min bokade utbildning...... Får se hur jag ska göra där......

Jag börjar alla fall den 2 april i butiken, det ska bli skoj! Dessutom så betalar de för mina jobb-kläder. Jag får gå till IKKS for Women och välja ut 10 plagg per säsong!!!! Och det är inga billiga kläder heller - woho!

Sofia

3 kommentarer:

  1. Vad roligt Sofia, stoort grattis!! Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Fin blogg :)

    Besök http://www.reanytt.se
    Uppdaterar dagligen med kampanjer
    och rabattkoder.

    SvaraRadera
  3. Jätte bra blogg! Tack så mycket :)

    SvaraRadera