fredag 31 december 2010

Bokat boendet i Thailand!!!!

Hittills har jag inte bokat något boende för att det känns bra att ha friheten att kunna vara spontan. Men det kan ju vara skönt att ha boende första 2 nätterna i Thailand alla fall. Jag landar i Bangkok kl 9.00 på morgonen och åker vidare direkt till Krabi. Från Krabi tar jag färja (tror jag alla fall) till Koh Lanta.




Där kommer jag bo på Lanta Lodge resort. Har bokat via Booking.com och tagit ett boende med någorlunda standard som ligger precis vid stranden. Det kostar ca 300 kr per natt. Efter detta får man väl försöka pruta till sig lite billigare boende. Jag vet faktiskt inte hur mycket leverne + boende på resan kommer att kosta, men om man kunde klara sig på 300-400 med några undantag vore det ju toppen.

Jodå, preeeeecis vid vattnet ska jag bo!

Snart sitter jag på en strand i Thailand och ser på vacker solnedgång, filosoferande över livet sippandes på en Singa kanske....

Gott nytt år på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar