tisdag 26 april 2011

Imorgon bär det av mot Europa!

Imorgon åker jag iväg igen! Så just nu håller jag på att packa och packa om väskan vilket innebär att jag går igenom allt och plockar bort en del. Även om jag åker ner med bil behöver jag inte packa hur mycket som helst....... Även om det är lockande! 

Jag kommer även att ta med både min "Franska Direkt" och "Spanska Direkt" (språkkurser) i DVD-form) eftersom jag först ska spendera ett par veckor i Spanien och hälsa på en kompis och sen i Frankrike!  Min ambition är  att  bli lite mer flytande i båda språken är jag är idag. Jag har nu tagit med mig "fin-kameran", min system digitalkamera, en extern hårddiska ladda ner bilder på, min skärm och all utrustning som behövs, klättergrejer och såklart schyssta bikinis! Puuuh, tur att jag har bil inser jag.

Jag kommer ju mellanlada en dag i Annecy för att flyga. Så jag bor där i två nätter innan jag åker vidare mot Spanien och L'estartit. Jag har kollat prognoserna och det kan vara flygbart i Annecy på fredag :) Yes!

/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar