fredag 15 april 2011

Hemma igen!

Då är man återigen på svensk mark efter att ha rest runt i Asien i lite drygt 3 månader! Flyget avgick klockan 4.25 imorse med Qatar Airways med en snabb mellanlandning i Doha. Med den tidiga starten och min oförmåga att sova på flyg så har jag nog inte sovit på 36 timmar..... Puuh. Men jag kämpar för att hålla mig vaken några timmar till för att vrida den "biologiska klockan" rätt.

Just nu bubblar huvudet med tankar och alla upplevelser man har haft under resan. Det har varit en otroligt häftigt resa, jag har sett och gjort så mycket, träffat många underbara och trevliga människor. Jag tror även att jag har förändrats en del under resan, ändrat min inställning till saker och ting.

Jag har längtat jättemycket efter familjen och det var härligt att träffa dem idag! Mamma hade lagat pannbiff med gräddsås och kokt potatis - smakade himmelriket. Så nu blir det vila några dagar, tvätta kläder, hämta bilen och organisera mina saker jag har uppstuvat på vinden. Sedan är det dags att börja ordna lite inför min nästa resa!

/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar