onsdag 28 september 2011

Melissa Horn...... åh så bra!!

Om vi ändå fortsätter på temat musik-titlar skulle jag bara vilja slå ett slag för Melissa Horn som jag sent omsider har upptäckt, fantastisk underbar musik. Har du spotify - lyssna på nedan länk! 

Kanske blir man lite sentimental såhär sista dagarna i Svedala eller så är det bara glädje att hitta "ny" bra musik. Jag måste nog vara en av de mest trendokänsliga personer som finns. Efter att något varit modernt i cirka 2 år så brukar jag ta till mig det......hahahaha.


Dagen har spenderats med söta modern ute på Vårbergs loppmarknad, där både jag och mamsen sålt grejer som vi ändå tänkt att slänga. Är man bara beredd att sälja till låga priser och gillar skamlös budgivning så är faktiskt väldigt roligt och jag fick netto in cirka tusen kronor. Det är inte illa för resekassan!

Nej, nu är det dags för ett bad! Jag älskar verkligen mitt badkar, det kommer jag inte ha i La France :)

/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar