lördag 24 september 2011

Nystart på bloggen!

Då var man tillbaka i "cyber"-världen igen :) Jag tog en liten paus i somras på bloggen, men nu är det igång igen!

Sommaren spenderades i Annecy, Franrike där jag både jobbade, skärmflög, klättrade, vandrade och förbättrade franskan....... något alla fall! Just nu är jag hemma i Sverige och försöker sälja eller hyra ut lägenheten. För i höst blir det Frankrike igen, ska plugga lite mer franska. Den 29:e september åker jag och Hulken iväg igen - woho!

Vad jag kommer att jobba med i framtiden, vet jag inte riktigt ännu, men jag kommer inte att gå tillbaka till finansmarknaden alla fall, den saken är säker! Jag håller på att undersöka och "sniffa" på "hälso"-sektorn..... mer om det senare.

Tänkte avsluta detta inlägg med lite bilder från sommaren i Frankrike, sommaren som gav mersmak :)

Busy, busy, busy...
Jag och min rara kollega Maud som jobbade i Skärmflygbutiken - Les Passagers du vent
utsikten från en av mina många flyg..... Annecy är underskönt
På väg till Canyoning....... c'est quoi???
Detta är Canyoning..... väldigt cool, blött, adreanalin och lite kallt - tillsammans med Bertrand och Bob
lite får man spexa lite när man flyger
Lite "love" till skärmen är ett måste efter ett fint flyg :)

Via Ferrata..... kul men inte detta ögonblick frågade jag mig, åter igen, "Varför gör jag detta?"
Via Ferrata, finns även tillfällen man får har mark under fötterna :)
Inför en liten grott-promenad..... intressant
Snart är man tillbaka till vackra Annecy :)
/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar