måndag 30 januari 2012

Personal trainer utbildning i Geneve kanske?

Igår skrev jag att det var dags att agera, ta steg frammåt, so..........:

Efter lite surfande, denna gång med rätt sökord, har jag hittat en utbildning för att bli både fitnessinstruktör samt personlig tränare som jag vill bli! Denna ligger i Geneve och enligt mina undersökningar så verkar marknaden där riktigt bra. Folk verkar ju bara i pengar där, för att raljera lite, så att bo i Frankrike och jobba på Genevesidan är nog inte fel!


Så på onsdag ska jag dit för att prata med dem (http://www.fitspro.org/) hur man kan lägga upp utbildningen och om allt gå som jag vill kan jag börja redan i slutet av mars!!!! Jag har redan bokat in mig på en skola i Sverige för detta. Men eftersom jag bor här och just nu har mitt liv här är det ju bättre att gå en skola som finns närmare samt som ger en likvärdig bra utbildning!


Det känns lite spännande, lite läskigt - det är ju ändå lite pengar att investera i för en framtid man inte vet så mycket om. Men om man inte vågar förändra något i livet eller agera så lever livet åt dig snarare än tvärtom!

/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar