onsdag 11 januari 2012

Snart till jobbet!

Ja, efter en veckas intensivt dörrknackande i Annecys butiker och hotell så lyckades jag skaffa mig ett jobb, om än tillfälligt! Inte illa för att vara i utlänning i La France där det är 10% arbetslöshet ;) Jag jobba i klädbutiken "Jules" http://www.jules.com/fr/index.aspx under 3 veckors tid. Sedan får vi se som som händer. Men efter ett år av ledighet, pluggande och resande så är det väldigt trevligt att vara jobbandes igen!

Som ni ser är det lite ny färg och form på bloggen! Eftersom jag nu är boendes i La France numera och inte resandes så är det mer än "vanlig" än reseblogg! Naturligtvis kommer jag skriva om sportaktiviteter och resor men även vardagslivet i Frankrike och allt som jag funderar på :)

à bientôt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar