måndag 20 februari 2012

Fotoutställning..... Underbara molntussar

Jag har alltid tyckt att det var roligt att fotografera, speciellt vackra saker och omgivningar. För mig som skärmflygare är nog himlen och de fantastiska molnen som bildas efter vädrets nycket bland det vackraste som finns. I brist på förmåga att kunna avbilda detta för egen hand tar jag bilder. Så nu tycker jag det är dags att dela med mig av alla dessa underbara "bomullstussar" som himlen visar dagligen :) Detta är mina vackraste moln...... från en skärmflygares perspektiv och upplevelser....

moln med löften om bra flyg......
......mer löften......
molnen som du ser under lunchpusen
molnen som berättar för dig spännande tider är på väg.....
molnen som fascinerar och gör dig glad att du är på marken
skärckinjagande moln, men trollbindande....
moln som vill äta upp dig......


tunna, skira och oåtkomliga moln....


molnen som gör en kall vinterdag så bitterljuvt vacker....
moln som täcker och väcker nyfikenhet....
vackra moln som bidrar till mystik och sannolikt mycket vind.....




moln som ger en hel dal en aura av mystik.....
Moln som ser kraftfulla ut att lyfta naturen själv....
moln som ger solnedgången en ännu vackrare kvällsskrud....




......dessa ljuva, vackra, underbara, farliga, roliga, spännande och omvälvande moln......

/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar