fredag 3 februari 2012

Åka skidor i superkyla???

Eftersom jag varit aktiv med min gymkort senaste veckan, med både body pump, yoga och rump och magträning, har det blivit lite mindre skidor. Men nu är det dags igen tycker jag! Prognosen visar på sol (nästan sol), -9°C, 5 m/s NNO....... Det kommer blir kallt. Alltså trippla lager underställ, 4-5 lager på överkroppen + extra jacka. 
 
Hittills har jag haft 2 underställ samt aningen mindre på överkroppen och ÄNDÅ frusit!!! Såg på facebook (ja, min källa till riktigt information från Sverige numera) att uppe i Norrland är det -30°C så man ska inte klaga, men ändå.
 
Jag tror att det räcker med att åka ett par tre timmar idag. Det är ju oftast tiden man sitter i liften som kyler ner en ordenligt. Men jag ser framemot att ge mig på den röda pisten igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar