fredag 7 januari 2011

en dag kvar.......

Då var det snart dags... Är hemma hos mamma nu, sista dagen innan avfärd, eftersom jag städat och flyttat ur lägenheten idag. Jag har även sagt hejdå till Hulken, min fina bil, snyft!

Jag har med dagens lilla förflyttning även insett att jag packat lite för mycket. Så ikväll ska  jag "banta ner" packningen en aning. Några av kläderna är faktiskt lite optimiska storleksmässigt. Så den lilla strandklänningen och den korta kjolen kanske ryker. Men böckerna behåller jag!

Kung Bore skickar något otäckt snöoväder imorgon som hindrar planen att lätta från Arlanda imorgon. För kl 10.30 går mitt plan mot Bangkok med mellanlandning i Doha, Qatar!! Den 9 januari landar planet i Bangkok varifrån jag kommer att ta ett inrikesflyg ner till Krabi. Jag har precis kollat prognoserna i Krabi, 28 grader...... me like!

2 kommentarer:

  1. Sawadee Sofia! Dags och ge sig av alltså! Vi följer dig via bloggen! Om du är i närheten av södra T-land mellan 9 - 23 april - hör av dig om du känner för det. God tur och hälsa tigrarna från oss.
    Ta hand om Dig!

    Burtsie & K

    SvaraRadera
  2. Hej Burtsie!

    Yes, det kommer jag definitivt att göra om jag är i Thailand då!

    kram, kram

    SvaraRadera