tisdag 11 januari 2011

Vecka ett i Thailand - det dagliga livet

Min strategi med SPF 30 är ganska bra faktiskt, börjar få liiiiite färg och är än så länge inte bränd. Detta är fokus nummer ett just nu.....hahahha, få solbränna! Vecka ett är alltså - slapp, sola, bada, äta, få färg, softa, läsa, lära känna lite kul människor....

min ena utsikt från frukostbordet.....

.....min andra utsikt från frukostbordet

utsikt från solstolen är också viktigt.....

mer än man kan tro faktiskt..... Några nya bekanta från California :)

yes, getting there..... mina fräknar är alltid pålitliga vänner innan
brännan behagar dyka upp 

ska man ta en cola light till, en pannkaka med banan i eller gå och ta dagens 4:e dopp?
Dessa är några av all de beslut som som man ställs inför dagligen här.... :D

//Sofia

4 kommentarer:

  1. Du verkar ha det rätt plågsamt Snuffie! :-)
    /Johan

    SvaraRadera
  2. ja, dessa beslut är inte lätt alltså......

    SvaraRadera
  3. Hej Sofia,
    du verkar ha det fantastiskt. Solbränna är inget vi får här i Sverige för tillfället- det har precis börjat snöa ordentligt igen. Dina vyer ser betydligt mer behagliga ut. Så härligt att bara ta dagen som den kommer och sola och bada, äta gott och läsa. Du ser ut att ha hittat ett bra boende. Ska bli kul att följa dig via resebloggen! Kramar Eva

    SvaraRadera
  4. Hej Eva!

    Kul att du läser min lilla blogg. Här är helt underbart. Idag blir en dag i skuggan, för idag är jag lite lätt rosa....

    kram

    SvaraRadera