måndag 23 maj 2011

Mer flygning!

Annecy är fortsatt underbart och fortsätter att leverera! Idag ändrade jag inställning på min sele, som man sitter i när man flyger, vilket gjorde flyget mycket behagligare! Tidigare har det känts lite vingligt och nästan obehagligt, men detta gjorde stor skillnad och återgav mig en hel del flygsäkerhet!

Så idag hade jag världens underbaraste flyg, jag flög omkring i nästan två timmar och bara njöt av eftermiddags-termiken. Vi har haft 8 dagars flygbara dagar av 8 dagar, det är riktigt bra statistik. Vi har även käkat pizza tre dagar i rad, mindre bra statistik :( men gött är det!

Imorgon visar väderkartan på en stor sol, lagom vind över hela Annecy, vilket bådar gott för flygning! Så imorgon är min plan att göra en liten distans. Hur lång det blir får dagen visa. Imorgon byter jag även boende till en lägenhet inne i Annecy. Där kommer förhoppningsvis min söta lilla mamma ansluta om det isländska ask-molnet inte vill annat. Det ska bli kul att visa min mamma vackra Annecy och Frankrike :)

Jag tycker att Frankrike är en av de bästa länderna i världen, nästa i paritet med Thailand, fast av helt andra anledningar!

/Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar